“Hvordan til at skrive en medrivende salg brev der lukker salg”

Hvordan du få folks opmærksomhed og opbygge deres interesse for at tage sig tid til at læse din salg brev? Lad os se det i øjnene. Hvis du ikke kan få opmærksomhed kundeemner og holde deres interesse vil din salg brev bare falde fladt på det ansigt og således ikke gøre dig mange penge.
I dag, jeg vil vise dig hvordan man kan tage at halte salg brev og tilføre flere penge at gøre magt til det. Hvordan? Du foretager din salg brev mere medrivende. Og du gøre det ved at oprette en tråd af nysgerrighed og eller overraskende oplysninger, der holder dine kundeemner på kanten af deres sæder. Der er forskellige måder at gøre dette, men i dag jeg skal vise dig tre simple ting du kan gøre det samme for at dit salgsbrev mere medrivende.
1) i 25% reglen: Simply erklærede, hvis den første fjerdedel af din salg brev ikke er helt overbevisende og interessant nok din salg brev vil bombe. Så her er hvad du gør. Dig håndværk en uimodståelig fordel belæsset overskrift og underrubrikken at trække folk i den første sætning i din krop kopi. Du skriver kopien på en sådan måde, at til komplet tanken tvinger dit publikum ind i den næste sætning. Næste, dit første afsnit vil naturligt flow i stk. 2 og derefter ind i tredje og så videre. Tricket er igen, at skrive kopien på en sådan måde, at du bruger historier, sygehistorier, testimonials nyheder eller endda beskrivelser, der tager flere punkter til at skrive. Du kan bryde dette kæmpe blok af kopi op i flere afsnit. Som et resultat, bliver de første 25% af dit salgsbrev nitning.
2) sætning Enders: For enden af centrale punkt kan du tilføje en speciel sætning, der lokker dine kundeemner til at læse i næste afsnit. Her er nogle eksempler: “Bliv hos mig.” “Lad mig forklare.” Der er flere.” “Hvad der skete næste vil overraske dig.” “Jeg blev blæst væk af hvad der skete næste.” “Nu her kommer den gode del.”
3) preview: Har du nogensinde bemærket på talk radio eller på forskellige nyhedsprogrammer, at speakeren eller radio vært vil give dig en forsmag på hvad der kommer i deres show for at hvæsse din appetit for at vide mere? Du kan gøre det samme i hele dit salgsbrev. Bemærk denne teknik er nært beslægtet med punktum Enders. Her er et par eksempler. “Som du læse om, du er ved at opdage, hvordan XXX kan øge dit salg med 30% til 400% på bare 7 korte dage.” “Jeg vil afsløre min magic stofskifte hemmeligheder, der kan skrælle 20 lbs inden for 30 dage. Men før jeg gør… “” I de næste 5 minutter som du læse hvert et ord af dette brev, vil du vide de 7 hemmeligheder til at eksplodere din online fortjeneste uden at betale en enkelt dime i reklame omkostninger.” “Når du færdig med at læse denne øjenåbnende brev du vil vide, hvordan du tager disse tre kampteknikker og stoppe enhver hacker tåbelige nok til at komme i dit ansigt.”
Her er den nederste linje. Du skal holde dine kundeemner, fokuseret på dine salgs besked. Hvis din salg brev er ligesom de fleste mennesker salg breve – kedelig – ingen udsigt vil tage sig tid til at læse det og derfor vil du få ikke salg. Brug disse tre teknikker og prøv at opfinde nogle af dine egne til at holde din læser fokuseret og nittet på hvad du har skrevet. Opbygge spænding i din salgsbrev. Så hvis du konstant dinglende gulerod foran dem. Gøre dette, og du bør se dine salg skub.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.